اسپیس‌برد سال 1403 را با دستی پر از بردگیم جدید آغاز می کند

تیم بازی سازی اسپیس برد در استوری اینستاگرم خود از برنامه تولید بردگیم جدید در سال 1403 خود رونمایی کرد.

بعد از گذراندن آخر سالی پر از بازی جدید در 1402 حالا کم کم باید منتظر لیست تولیدات 1403 تیم های تولید بازی در ایران باشیم. در این مطلب با معرفی بازی های اعلامی اسپیس برد همراه ما باشید.

لیست بازی‌ها:

    • Enigma
    • Power Grid (نسخه کارتی)
    • Tobago به همراه نسخه الحاقی Volcano
    • Letters from Whitechapel

______________________________

1. Letters from Whitechapel

محصول سال 2011، امتیاز در بردگیم گیک: 7.4

برای ورود به منطقه‌ی فقیر و افسرده کننده‌ی وایت‌چپل در لندن 1888 شوید؛ محل مرموز قتل‌های جک قصاب. یکی از بازیکنان جک قصاب شده و هدفش کشتن پنج قربانی پیش از گیر افتادن است. دیگر بازیکنان کاراگاهان پلیسی هستند که با همکاری در مسیر دستگیری جک فعالیت می‌کنند.  این بازی مناسب سنین 14 سال به بالا بوده و با 2 تا 6 نفر در مدت زمان حداکثر 150 دقیقه قابل بازی کردن است.

 

2. Tobago

محصول سال 2009، امتیاز در بردگیم گیک: 7.1

شما یک نقشه گنج دارید و به کمک آن به دنبال گنجینه‌هایی ناشناس خواهید رفت. درطول بازی رفته رفته اطلاعات بیشتری درمورد گنجینه به دست آورده و مکانش بیشتر برایتان مشخص می‌شود. بعد از مشخص شدن محل یکی از گنج‌ها، حالا بازیکنان برای زودتر رسیدن به این گنج تلاش کرده هرکسی که سرنخ‌های بیشتری فراهم کرده باشد سهم بیشتری خواهد داشت. این بازی مناسب سنین 10 سال به بالا بوده و با 2 تا 4 نفر در مدت زمان حداکثر 60 دقیقه قابل بازی کردن است. نسخه الحاقی این بازی به نام Volcano محصول سال 2020 بوده (امتیاز: 7.6) و درکنار نسخه اصلی بازی قابل استفاده است.

 

3. Power Grid (نسخه کارتی)

محصول سال 2016، امتیاز در بردگیم گیک: 6.7

به عنوان مدیران شرکت‌های بزرگ تولید انرژی برق به گسترش کار خود بپردازید. شما در طول بازی برای به دست آوردن نیروگاه‌ها و مواد اولیه در مزایده شرکت کرده و به ازای میزان تولیدات خود درآمد کسب کنید. شرکتی که بیشترین انرژی را تولید کرده باشد برنده‌ی بازی خواهد بود. این بازی مناسب سنین 12 سال به بالا بوده و با 2 تا 6 نفر در مدت زمان حداکثر 60 دقیقه قابل بازی کردن است.

 

4. Enigma

محصول سال 2012، امتیاز در بردگیم گیک: 6.4

در انیگما شما باید رمز و معماهای معبد را کشف کرده تا از اتاقی به اتاق دیگر بروید. حل مسئله به چهار روش مختلف انجام می شود؛ تانگرام، بلوک چینی، ساخت کانال و مسئله های تعادل. بعد از حل معماها شما توانسته‌اید مکان جدیدی در معبد پیدا کنید کنید (تایل اتاق جدیدی به معبد اضافه می ‌کنید یا بخشی را گسترش می‌دهید). این بازی مناسب سنین 8 سال به بالا بوده و با 2 تا 4 نفر در مدت زمان حداکثر 45 دقیقه قابل بازی کردن است.

 

error: Right Click and Text Selection Is Disabled