تجربه خرید بردگیم Small World of Warcraft در پیش فروش

مقدمه

اوایل آذرماه ۱۴۰۲ بود که در سایت مطلبی با عنوان «سه بردگیمی که روانه بازار ایران خواهند شد» منتشر کردیم.
در میان آن ۳ عنوان بردگیم جدید و منحصر به فردی به چشم می‌خورد؛ هم از لحاظ قطعات و هم از لحاظ صفحه‌ی بازی. مشغول تحقیق درباره بردگیم Small World of Warcraft شدیم و از آن بازی خوشمان آمد، برای همین صبر کردیم تا زمان پیش فروش فرا برسد.

بعد از پیش فروش و عرضه بازی Hadrian’s Wall در اواسط آذرماه ۱۴۰۲، اینبار نوبت عرضه Small World of Warcraft رسید. اواخر بهمن ماه در پیش فروش گروه دهکده بردگیم شرکت کردیم، این گروه پیش فروش خود را بعد از اتمام پروسه تولید آغاز کرد و تمامی بازی‌ها در هفته‌ی اول ارسال شدند.

پیش فروش «دهکده بردگیم» از طریق صفحه‌ رسمی آن‌ها در اینستاگرام صورت گرفت.

نحوه ارسال

پکیج بازی ما توسط تیپاکس ارسال شده بود و از قرار معلوم دهکده بردگیم عموما با شرکت تیپاکس بسته‌های خود را ارسال می‌کند. به دلیل شلوغی، ارسال‌های آخرین ماه سال و چند تعطیلی رسمی، بسته مورد نظر در اواسط اسفند به دست ما رسید که کاملا سالم و بدون آسیب بود.

دقت در بسته بندی و سالم نگه داشتن جعبه بازی یکی از ویژگی‌های ارسال دهکده بردگیم به شمار میرفت.

نکته آخر

نکته‌ای که باید در آخر به آن اشاره کنیم این است: تمام پکیج‌های بازی توسط انسان و دست آماده می‌شوند. به دلیل حجم بالای قطعات و تعداد بالای تولید ممکن است در برخی از پکیج‌ها نواقصی به وجود آید که به نظر ما امری عادی است. این اتفاق تنها مختص کشور ما نبوده و خیلی‌ها در سرتاسر جهان این موضوع را تجربه کرده‌اند. در این باره پیشنهاد ما به شما ارتباط گرفتن با گروه تولید آن بازی و درخواست رفع ناقصی است.

بعد از باز کردن جعبه بردگیم World of Warcraft متوجه شدیم که دفترچه راهنما از قلم افتاده است. با گروه دهکده بردگیم ارتباط گرفتیم و آن‌ها ناقصی را برطرف و در سریع ‌ترین زمان ممکن ارسال کردند. این موضوع را عنوان کردیم که بگوییم؛ پیگیری و خدمات پس از فروش این گروه بسیار با دقت و سریع است. مشکلات چنینی با فکر درست و پیگیری به موقع و البته مسئولیت پذیری فروشنده به آسانی برطرف خواهند شد.

به عنوان سخن پایانی هم باید از چنین تولید کننده پر تلاشی، دهکده بردگیم، تشکر کنیم؛ برای مسئولیت پذیری بالا، خدمات پس از فروش متعهدانه و کیفیت تولید عالی در زمینه بازی‌های فکری.

error: Right Click and Text Selection Is Disabled