تجربه خرید بازی کارتی Scout در پیش‌فروش

بعد از منتشر شدن خبر پیش فروش بازی کارتی «Scout» از سوی «گروه بـُرنـا» در ایران، برای اولین بار در یک پیش فروش بازی‌های رومیزی شرکت کردیم. در این مطلب هم قصد داریم چند خطی پیرامون تجربه شرکت در این پیش فروش را بنویسیم.

«این پیش فروش در صفحه رسمی آن‌ها در اینستاگرام صورت گرفت»

درباره گروه تولید کننده بازی کارتی Scout

گــروه بُرنا، گروه تازه تاسیسی است که در زمینه تولید بازی‌های رومیزی و فکری فعالیت می‌کنند. آن‌ها از اواسط پروسه تولید بازی کارتی Scout پیش فروش را آغاز کردند و بعد از اتمام تاریخ پیش فروش لحظه به لحظه توسط استوری‌های صفحه اینستاگرامشان، خریدار را با خبر می‌کردند که درصد پیشرفت تولید چه قدر است و کار به کجا رسیده.

«این احساس مسئولیتی که شما برای فروش کالا به دیگران دارید باعث افزایش اعتبار نزد خریدار خواهد شد.»

تمام تلاششان این بود که بازی را تا قبل از اتمام سال به دست کسانی که در پیش فروش شرکت داشته‌اند، برسانند. به عبارتی نگذاشتند عرضه به آن طرف سال (1403) بکشد.

همانطور که می‌دانیم تولید بازی‌های فکری زمان و دقت زیادی می‌طلبد و اگر کیفیت برای شما مهم باشد نمی‌گذارید کار سرسری گرفته شود. این موضوع برای «گروه برنا» هم حائز اهمیت بود و تا آنجا که ما از طریق خودشان مطلع شدیم در مرحله جعبه سازی به کیفیت مطلوب نرسیدند و دوباره آن را تولید نمودند. این گروه با تمام حساسیت و دقتی که داشت پیش رفت تا این که بازی Scout آماده تحویل و برای خریداران ارسال شد.

ارسال

این گروه ارسال را از طریق اداره پست انجام داد. بسته پستی که دریافت کردیم خیلی خوب بسته بندی شده و آسیبی به جعبه بازی وارد نشده بود. هدیه کوچک اما با ارزشی نیز درون بسته پستیمان بود که از دریافت آن بسیار لذت بردیم.

خلاصه؛ با در نظر گرفتن پایان سال و حجم بسته‌های ارسالی اداره پست و طول مسافت، کاملا از خرید خودمان از «گروه بــُرنا» راضی بودیم و به نظر ما ارزش این انتظار را داشت.

 

error: Right Click and Text Selection Is Disabled