دهکده بردگیم Dune: Imperium – Uprising را تولید می کند

دهکده بردگیم دراستوری اینستاگرم خود از تولید نسخه فارسی Dune: Imperium – Uprising خبر داد. در این مطلب توضیحات مختصری از این بازی را می خوانیم.

Dune: Imperium – Uprising محصول سال 2023 است که توسط پاول دنن طراحی شده و با امتیاز 8.8 در رتبه 244 بردگیم گیک قرار دارد. این بازی مناسب سنین 13 سال به بالا بوده و در حداکثر 2 ساعت با یک تا شش بازیکن قابل بازی است.

در Dune: Imperium Uprising باید قدرت نظامی خود را به وسیله دسیسه سیاسی و دستیابی به ابزار جدید متعادل ساخته و در مسیر پیروزی قدم بردارید. جاسوسان نقشه های شما را نقش بر آب خواهند کرد، قرارداد های حیاتی منابع شما را افزایش خواهند داد و یا می توانید راه فرِمن را فرا گرفته و سوار بر طوفان های سهمگین شن وارد مبارزه شوید.

Dune: Imperium Uprising یک نسخه مستقل بر اساس Dune: Imperium است که روند ساخت مناطق و ورکر پلیسمنت آن را دنبال کرده و درعین حال با افزایش تعداد بازیکنان به شش نفر و معرفی روش بازی تقابل دو تیم مشکلات را برای حل کردن سخت تر می کند.

تیم دهکده بردگیم در محصولات تولیدی سال 1403 این بازی را عرضه خواهد کرد. تجربه خرید ما در پیش فروش Small World of Warcraft دهکده بردگیم را اینجا بخوانید.

error: Right Click and Text Selection Is Disabled