رویداد بامیز به‌طور کامل لغو شد!

به گفته روابط عمومی رویداد بامیز: نظر به ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بامیز در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۲ مبنی بر توقف رویداد و با توجه به جلسه اخیر شورای سیاست‌گذاری باید اعلام کنیم، این رویداد به‌طور کامل لغو شد.
از روز نخست برپایی و شکل‌گیری بامیز، تمام تلاش تیم برگزارکننده این بود تا برای اولین‌بار، رویدادی در شان و جایگاه فعالین بازی‌های رومیزی، اسباب‌بازی و اتاق فرار برگزار کنیم. لیکن به‌دلیل سختی کار در حوزه‌های خلاقانه و نبود حمایت از جانب دستگاه‌های ذی‌ربط و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در بخش خصوصی، روند برپایی بامیز هر روز سخت‌تر می‌شد.
در نهایت متاسفانه به دلیل خروج اسپانسر اصلی در روزهای نزدیک به برگزاری و فراهم نشدن زمینه حضور اسپانسر جایگزین، این رویداد در تاریخ قبلی خود برگزار نشد و به حالت تعلیق قرار گرفت.
شورای سیاست‌گذاری بامیز همواره در این مدت در تلاش بود تا بتواند با فراهم نمودن شرایطی ایده‌آل، محیطی متفاوت جهت حضور تمامی فعالین حوزه بازی‌های رومیزی، اسباب بازی و اتاق‌های فرار فراهم کند اما روند شرایط ما را مجبور به لغو این رویداد کرد.
از تمامی شرکت‌کنندگان، داوران و عزیزانی که در این مسیر در کنار بامیز بودند صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم و امید داریم روزی بتوانیم در فضایی حرفه‌ای و اصولی، رویداد بامیز را احیا کنیم و مجدد در خدمت تمامی علاقه‌مندان حوزه‌های مطرح شده باشیم.
با توجه به لغو کامل رویداد، شرکت‌کنندگانی که همچنان آثار خود را از دبیرخانه تحویل نگرفته‌اند، می‌توانند با شماره ۰۹۳۷۲۴۴۴۹۲۶ در تماس باشند یا به تلگرام آن پیام دهند تا آثار ارسالی عودت شوند.

لازم به ذکر است هرگونه خبر مربوط به رویداد، تنها از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی این رویداد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با احترام
روابط عمومی بامیز

error: Right Click and Text Selection Is Disabled