سه بردگیمی که روانه‌ی بازار ایران خواهند شد.

براساس اعلام وبسایت دهکده بردگیم باید منتظر عرضه‌ی سه بردگیم جدید در بازار بردگیم‌های ایران باشیم.

سه بازی وعده‌داده شده توسط دهکده بردگیم از این قرار است:

  • Small World of Warcraft
  • Wayfarers of the South Tigris
  • Hadrian’s Wall

دهکده بردگیم پیش از این بازی‌هایی از جمله عجایب هفتگانه، آرکیتکت، برس بیرمنگام و پالادینز را تولید و روانه‌ی بازار کرده. در ادامه گلکسی‌بردز اطلاعات کوتاهی از این بردگیم‌ها برای شما آماده کرده تا با هیجان بیشتر منتظر این بازی‌ها باشیم.

______________________________

1. Small World of Warcraft

محصول سال 2020، امتیاز در بردگیم گیک: 7.3

در این بازی که در سرزمین افسانه‌ای آزروث رخ می‌دهد، بازیکنان برای فتح و کنترل سرزمینی تلاش می‌کنند که برای مسکن دادن به همه زیادی کوچک است! این بازی مناسب سنین 8 سال به بالا بوده و با 2 تا 5 نفر در مدت زمان حداکثر 80 دقیقه قابل بازی کردن است.

 

2. Hadrian’s Wall

محصول سال 2021، امتیاز در بردگیم گیک: 8

در بازی Hadrian’s Wall بازیکنان در نقش یکی از 6 ژنرال رومی که مسئول ساخت قلعه نظامی و دیوار مرزی عمل می‌کنند و باید در طول شش سال که نشان دهنده‌ی هر دور هستند، به ساختن برج و بارو مشغول شده، از آن دفاع کرده و با فراهم کردن خدمات و سرگرمی مردم را به سمت قلعه خود جذب می‌کنند. این بازی مناسب سنین 12 سال به بالا بوده و با 1 تا 6 نفر در مدت زمان حداکثر 60 دقیقه قابل بازی کردن است.

 

3. Wayfarers of the South Tigris

محصول سال 2022، امتیاز در بردگیم گیک: 7.9

در دوران اوج خلافت عباسی، با کشف آبراهه ها، ترسیم نقشه سرزمینی و رسد ستاره‌ها امتیاز پیروزی کسب کنید و با به دست آوردن بیشترین امتیاز برنده‌ی بازی شوید. همچنین می‌توانید از راه بهبود کاروان و توجه به سه امر علم، اکتشاف و تجارت شانس خود را برای برتری افزایش دهید. این بازی مناسب سنین 13 سال به بالا بوده و با 1 تا 4 نفر در مدت زمان حداکثر 90 دقیقه قابل بازی کردن است.

error: Right Click and Text Selection Is Disabled